220. Vijf jaar Green Way of Life

Februari 2010, het lijkt al zo lang geleden… 5 jaar geleden is het al dat ik begon met deze blog. Dat ik besefte dat ik eigenlijk veel las, uittestte, te weten kwam over een duurzame levensstijl en er dus even goed over kon bloggen en dat ik ook veel te graag schreef om níet te bloggen! Een maand later begon ik te werken, twee jaar later mocht ik met radio 1 naar Freiburg, wat een enorme en permanente boost gaf aan mijn lezersaantal, twee jaar later was ik verloofd, 3 jaar later getrouwd en verhuisd van Leuven naar Mechelen. Er is veel gebeurd ondertussen! En nu nader ik mijn 30ste verjaardag, april nadert met rasse schreden…

Alles begon met een blogpost over hennepstrooisel voor huisdieren, dat beter is dan houtzaagsel (onder andere) omdat hennep nu éénmaal vele malen sneller groeit dan bomen. Hoe symbolisch dat het tijdens het 6de levensjaar van deze blog iets stiller zal zijn, omdat we een huis aan het bouwen zijn met kalkhennep. Hennep zorgt voor een isolerende wapening, kalk is het bindmiddel.

Graag wil ik jullie, mijn ondertussen trouwe lezers, bedanken voor de vele bezoekjes aan mijn blog, jullie reacties op mijn blog, jullie mailtjes, … Dat er meer dan 200 mensen graag een mailtje krijgen als ik een nieuwe blogpost schrijf en bijna 1000 mensen de facebookpagina van deze blog volgen, dat zijn getallen waar ik nooit van had durven dromen 🙂

Nog even en de bouw van ons huis komt op volle snelheid en jullie zullen dat hier dus zeker kunnen volgen. Daarnaast zal ik zeker proberen om af en toe nog eens niet-bouwgerelateerde posts te schrijven, al merk ik dat dat momenteel niet evident is! Inspiratie genoeg, maar tijd is iets anders 🙂 De bedoeling is dat mijn blog en de thema’s gewoon verder de duurzame keuzes die ik in mijn leven probeer te maken, blijven volgen. Hopelijk kunnen er dus zeker nog eens 5 jaar bij! En als jullie over bepaalde dingen gewoon kei graag iets willen lezen, als jullie een goede tip hebben of als jullie per sé willen dat ik iets uittest (iets duurzaams hé 😉 ): shoot!

7 gedachtes over “220. Vijf jaar Green Way of Life

  1. 5 jaar Green Way of Life, Proficiat! Ik volg het al sinds het begin en heb het echt zien uitgroeien tot iets heel moois. Ik ben dan ook heel trots dat je het zo goed doet! Keep up the good work!

Geef een reactie

