190. Art d’Eco teaser!

Een tijdje terug werd ik gecontacteerd door Kelly van de blog “ma vie en vert“. Of ik het zag zitten om een paar creatieve upcyclingprojectjes voor te bereiden voor het boek waar ze volop mee bezig was. Ik zei direct “ja” en ging meteen aan de slag: ideetjes uitwerken en mailtjes over en weer. We beslisten welke projectjes het zouden worden en ik maakte ze alvast.

Wàt het precies geworden is, ga ik nog niet verklappen, een mens moet af en toe geduld kunnen hebben, nietwaar? Een tijdje later kwam Kelly op een zonnige zondag met een fotografe langs om van de creatieve maaksels wat foto’s te trekken, spannend allemaal 🙂 en een gezellig namiddagje! Hieronder een paar sfeerfotootjes van die namiddag!

Kelly stelt in een reeks blogposts de gastschrijvers voor die in haar boek aan bod komen, 13 in totaal! Allemaal enthousiaste blogsters die graag upcyclen en dat delen met de wereld! In haar laatste nieuwe blogpost word ik samen met Sofie en Sara voorgesteld, neem er zeker eens een kijkje!

En kijk, binnen een maand komt het boek uit! Meer doen met minder is kinderspel, daar gaat het om in haar veelbelovende doe-het-zelfboek Art d’Eco. Het boek staat boordevol tips over upcycling, over oude spullen nieuw leven inblazen, mét een duurzame touch natuurlijk! Ik kan niet wachten om het boek te zien, erdoor te bladeren en ideetjes op te doen!

Te gast in Art d’Eco Kelly Eeckhaut

3 gedachtes over “190. Art d’Eco teaser!

Geef een reactie

