123. Ik ben er even tussenuit!

Als ik het niet zo op mijn blog zet, blijf ik waarschijnlijk toch interessante dingen opzoeken, uitzoeken, becommentariëren en erover schrijven.

Dus bij deze: tot en met 16 september ben ik er even tussenuit.

Daarna ben ik er weer, met opgeladen batterijen en helemaal klaar om jullie weer te bedolven onder tips om met een kleine ingreep je leven net dat tikkeltje groener te maken.

Ondertussen zijn zaken waarover jullie graag nog iets willen lezen, of zaken die jullie je afvragen of gewoon tips om over te bloggen altijd welkom!

Veel liefs!

Geef een reactie

