100. 100 likes – 100 posts – dat vraagt om een give-away!

Een eerste mijlpaal: mijn 100ste post hier op mijn blog… Met de Facebookpage ben ik pas veel later begonnen, maar ook daar ondertussen al 100 likes! Geef toe: dat vraagt om een give-away!

Bij een ecologische give-away word je de laatste tijd vaak om de oren gesmeten met Ecover producten, waar helemaal niets mis mee is, integendeel, maar ik wou toch graag iets specialer en origineler. En ik ben superblij dat Kudzu, dé webwinkel met een groen hart aan mijn vraag tegemoet wou komen. Dankzij hen kan ik 5 van mijn Facebookfans verrassen met een originele luchtverfrisser gemaakt op basis van… schapenkeutels! De luchtverfrisser gemaakt van schapenkeutels is de allereerste luchtverfrisser gemaakt van poep! In de magische bergen van Wales worden er met de grootste zorg verse schapenkeutels verzameld om er papier van te maken! Een schaap verteert enkel 50% van wat het dagelijks eet, de rest zijn bruikbare vezels. Door de keutels te wassen, persen en te drogen bekomt men een stevig papier dat helemaal niet (meer) vies ruikt en waarvoor geen bomen moesten sneuvelen.

Ik heb ze hier ondertussen aangekregen en ik moet zeggen: ze geuren héérlijk! Ze bestaan in 3 geuren: roos, versgemaaid gras en narcis mmmm 🙂 

Wil jij ook kans maken op zo’n originele luchtverfrisser voor in je kleerkast (of iets minder ecologisch: voor in je auto, of nog ergens anders), like dan mijn Facebookpage (dat kan je hier rechts). Ik zal daar vandaag een foto plaatsen waarop je jezelf kan taggen en zo ben je mee in de running! Een onschuldige hand zal dan vrijdagavond (8 juni) 5 fans selecteren die de gelukkige winnaar worden van een luchtverfrisser! 

Bij Kudzu ontdek je dat ecologisch gaan leven helemaal niet saai of oubollig hoeft te zijn. Ze bieden tal van producten aan waarmee je op een hippe manier milieubewust door het leven kan gaan. En dat is niet alleen goed voor de planeet maar ook voor jezelf! Wedden dat er een nieuwe wereld voor je opengaat? Hun motto heeft opvallende gelijkenissen met mijn filosofie waarbij ik met mijn blog ook probeer aan te tonen dat (milieu)bewuster en duurzamer leven helemaal niet moeilijk, duur of saai hoeft te zijn!

Ik nodig jullie dus graag uit om eens een kijkje te gaan nemen op hun webshop en door fan te worden op hun Facebookpage, zo geraak je beetje bij beetje vertrouwd met hun producten en word je op de hoogte gehouden van nieuwtjes! De webshop biedt superveel leuke spullen voor iedereen, ideaal voor jezelf, om je te helpen bij een duurzamere levensstijl, maar ook heel fijn om als kadootje te geven. Zo zijn wij onder andere heel erg fan van de lunchskins (dat ze leuk zijn blijkt ook uit de nieuwsgierige reacties van collega’s 😉 ) en zijn wij een fervente gebruiker van hun Standbykiller Charge Stop. De charge stop helpt u sluipstroom te voorkomen door na 8 uur automatisch uit te schakelen wanneer uw apparaat volledig opgeladen is. De Charge Stop schakelt de stroom in na een druk op de knop en na 8 uur wordt hij automatisch weer uitgeschakeld. Niet enkel goed voor uw portemonnee, maar de levensduur van batterijen wordt verlengd doordat de laadduur automatisch beperkt wordt. Ook worden de risico’s op hittevorming en brand door overlading van batterijen vermindert.

Twijfel jij nog over een (eerste) aankoop? En krijg jij binnenkort ook weer ecocheques op je werk? Laat dit je dan over de streep trekken: want je kan bij hen ook betalen met ecocheques! Op die manier heb ik zelf ook voor de eerste keer bij hen een bestelling geplaatst en sindsdien ben ik fan!

Geef een reactie

