61. 5000 x bedankt en een prettig eindejaar!

Nu het jaar zijn einde nadert, heeft mijn bezoekersteller geruisloos de kaap van 5000 bezoekers overschreden.

Heel erg bedankt voor jullie bezoekjes en de reacties die ik kreeg via mail, facebook of het reactieformulier!

Graag wil ik jullie een prettig eindejaar wensen en van de gelegenheid gebruik maken om wat interactie te vragen:

als er een thema is waarover jullie graag eens een blogpost zouden zien, laat dit dan zeker weten, alle communicatiemiddelen zijn goed 🙂

Ook ervaringen met producten, websites of bedrijven / verenigingen zijn heel welkom.

Ik ga mijn best doen om zoals de afgelopen maanden minstens 1x per week een post te schrijven, dus jullie inspiratie zou heel gewaardeerd zijn!

Geef een reactie

