42. Ecover Talk

Ik ben één van de gelukkigen die uitgekozen is door Ecover om hun nieuw wasmiddel uit te proberen in het kader van Ecover Talk. Enkele dagen nadat ik dit goede nieuws kreeg, zat er een groot pakket bij de post met een grote doos waspoeder en ook allemaal kleine proefzakjes om uit te delen. Bij ons wordt er niets gewassen, afgewassen of afgekuist met niet-ecologische producten. We doen dit heel bewust om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van ons binnenklimaat niet zo slecht zou zijn als dat van de gemiddelde inwoner in ons landje (uit onderzoek blijkt dat het gemiddelde binnenklimaat veel slechter is dan het buitenklimaat). We proberen dit ook te doen door onder andere natuurverven te gebruiken wanneer we verven, maar aangezien we momenteel nog huren kunnen we niet veel andere ingrepen op dat vlak doen.

Ik ben dus enthousiast aan de slag gegaan met het waspoeder en heb het ondertussen ook al uitgedeeld. Ik moet héél eerlijk zeggen dat ik meer een fan ben van het supergeconcentreerd vloeibaar wasmiddel van Ecover (voor gewone was of dat voor wolwas en delicate stoffen), maar mijn ervaringen waren zeker niet slecht! Als je nog geen doseerschepje hebt, stuur je gewoon even een mailtje en 2 dagen later zit dat gewoon bij de post!

Ik denk dat de keuze een beetje te maken is tussen je voorkeur voor waspoeder, vloeibaar wasmiddel, of wastabletten. Maar wat je ook kiest, Ecover heeft ervoor gezorgd dat iedereen zijn gedang vindt in hun gamma! Ik lijk wel een adept, maar ook het wolwasmiddel, de wasverzachter, het bleekmiddel en de ontvlekker van Ecover heb ik al getest en goedgekeurd. Bij ons dus voortaan alleen nog ecologische wasmiddelen 🙂

Hierbij stel ik jullie nog even de Ecover wasproductenfamilie voor:

Waspoeder Universal
Waspoeder Color
Wastabletten
Vloeibaar wasmiddel
Super Geconc. Vloeibaar Wasmiddel
Wolwasmiddel
Wasverzachter – Amongst the flowers
Wasverzachter – Under the Sun
Bleekmiddel
Ontvlekker

Geef een reactie

