Welkom!

Welkom op mijn spiksplinternieuwe blog!

Ik zal mezelf even kort voorstellen: ik ben 25 jaar en ik werk sinds kort in de juridische sector. Samen met mijn vriend probeer ik al een tijdje bewuster te leven, en dan vooral milieubewuster. In mijn omgeving merk ik dat veel jongeren misschien wel geïnteresseerd zijn in een groener, bewuster en duurzamer leven, maar dat het hen tegelijk ook afschrikt. De prijs kan zo een obstakel zijn, maar geen geitenwollensokken imago willen hebben is er ook zeker één.

Met deze blog wil ik graag aantonen dat je:

  • groen én hip kan zijn;
  • dat groener leven niet moet betekenen dat je je alleen maar dingen moet ontzeggen;
  • dat je er op korte en lange termijn mee voor kan zorgen dat jouw gezondheid en de gezondheid van zij die je omringen aanzienlijk verbeterd kan worden;
  • dat het echt niet moeilijk of duur hoeft te zijn om een paar kleine veranderingen in je leven aan te brengen.

Ik zal me er dan ook toe verbinden hier alleen te schrijven over zaken die ik zelf effectief heb uitgetest en goed heb bevonden. Heb je een aanrader, commentaar of een nuancering? Heb je misschien zelf een tip van me uitgeprobeerd en wil je even laten weten wat jouw bevindingen waren? Aarzel dan vooral niet om deze hier te delen! Je kan uiteraard ook steeds een mailtje sturen naar greenwayoflife [at] hotmail [dot] com.

Veel leesplezier!

Geef een reactie

